Projekt SÓL
Rozpoczęliśmy projekt SÓL. W czasie najbliższych zajęć będziecie zbierać informacje o tym artykule spożywczym, które przedstawicie
w postaci lapbooka. O jego przygotowaniu powiem jutro na zajęciach.
Zgodnie z tym co mówiłam dzisiaj na zajęciach, proszę abyście uzupełnili o nowe informacje mapę myśli o soli (Ci, którzy już ją mają). Natomiast Ci którzy jeszcze jej nie mają, aby zrobili ją do piątku. Jutro dowiecie się kolejnych informacji o soli, które naturalnie możecie dodać do swojej mapy.
Dzisiejszy eksperyment z przygotowaniem mieszaniny soli i wody należy powtórzyć. Jeden pojemnik z roztworem należy umieścić w ciepłym
i słonecznym miejscu, drugi natomiast najlepiej zostawić w lodówce.
Do każdego naczynia należy włożyć wełnę lub sznurek zawieszoną na patyczku lub kredce. Ważne, żeby wełna nie dotykała dna słoika.
Proszę żebyście prowadzili dziennik obserwacji w postaci tabeli (tabela w drugim dokumencie), który po skończeniu doświadczenia wkleicie do zeszytu wraz z rysunkiem doświadczenia.
Do dzisiejszych hipotez badawczych napiszcie wnioski z badań, podobne do tych, jakie pisaliśmy na lekcji macie na to czas do czwartku. Pamiętajcie, że litera P oznacza prawdę, a litera F oznacza fałsz.
np. H1 = P (co oznacza, że hipoteza H1 jest prawdziwa)
H2 = F (co oznacza że hipoteza H2 jest nieprawdziwa)
Pozdrawiam Was serdecznie
Wasza wychowawczyni
Justyna Wolny